به وب سایت خویش مثل یک فرآورده نگاه کنید، نه یک پروژه
معرفی بهترین شرکت های طراحی سایت ایران
به وب سایت خویش مثل یک فرآورده نگاه کنید، نه یک پروژه
یک شنبه 23 آذر 1399 ساعت 10:44 | بازدید : 51 | نویسنده : amirali | ( نظرات )

هر زمان که یک مدیر به من می‌گوید که می‌خواهند وب سایت کمپانی خویش را طراحی کنند، آن‌ها نوعاً می‌خواهند این مشکلات را حل کنند:

این سایت نشان تجاری شرکت در پیام‌رسانی و / یا تجربه ندارد. فن‌آوری حمایت از این سایت به قدری منسوخ و پر زحمت شده‌است که بخردانه به نظر می‌رسد که طراحی مجدد را همراه با ارتقا انجام دهد. این سایت اجرا نمی‌شود. وب سایت‌های بازرگانی در حال تبدیل نیستند. سایت‌های برند در دست دستیابی به تعامل نیستند.

ملاقات با نیازهای فوری مهم است. اما یک طراحی دوباره وب یک شانس برای سپریدن کاری حتی تاثیر گذار تر است. در واقع سایت‌های بزرگ می‌توانند پلت فرم‌ها برای ایجاد تجارب مشتریان نوآورانه، مبتکرانه و به علاوه گزاردن به ملاحظات تاکتیکی مثل چگونگی تبدیل این سایت به سایت، تبدیل شوند. ولی فقط آن مدیرانی که تارنما آن‌ها را به جای یک پروژه بهبود می‌کنند، با موفقیت یک سایت واقعاً مشتری محور بسازند که وفاداری به زندگی را برپایی می‌کند. زمانی که به تارنما خود با یک طرز فکر فرآورده نگاه می‌کنید، سایت شما به یک نقطه کانونی برای مدیریت افراد، فرآیندها، و سیستم‌عامل‌های موثرتر تبدیل می‌شود.

محصول درمقابل پروژه

داشتن یک طرز اندیشه فرآورده بر روش تصادف شما با سایت به چند روش تاثیر می‌گذارد. به عنوان مثال:

شما این سایت را با تیمی که سرپرست فرموله کردن روش‌های جدید برای ارائه تجربیات و محصولات دوست‌داشتنی به مشتریان تان است, می‌شناسید - و به جای حرکت به نقش‌های گوناگون زمانی که طراحی مجدد سایت شما پیوسته دارد, به سایت شما اختصاص دیتا می‌شوند. شما از سایت خویش به عنوان یک زمین ثابت برای فن‌آوری‌های جدید مانند blockchain استفاده می‌کنید به جای اینکه در تکنولوژی‌های میراثی غوطه‌ور شوید. شما رابطه متقابل سایت خویش را با افراد, فرآیند, و پلت فرم‌ها ارزیابی می‌کنید لغایت از شگفتی‌های نامطبوع (مانند بودجه ناکافی برای نوآوری) اجتناب کنید و خودتان را برای کامیابی طولانی‌مدت حاضر کنید.

در اینجا برخی از راه‌های دیگری که ذهنیت یک فرآورده از ذهنیت یک پروژه در ابعاد افراد، فرآیند، و پلت فرم‌ها تفاوت دارد، آورده شده‌است:

تصویر بالا یک مثال حقیر را پرتو می‌دهد. در حقیقت، یک مالک فرآورده از بسیاری جهات با یک مدیر پروژه تفاوت دارد. به عنوان مثال، صاحبین محصول با سهامداران دارای سطح C بستگی استوار می‌کنند الی یک اجازه کار نوآوری را تعریف کرده و خود و تیم خویش را مسئول بدانند - که نیازمند مهارت‌های رهبری ما فوق مدیریت پروژه است.

پیامدها

اگر به سایت خویش به عنوان یک فرآورده فکر می‌کنید، کل چیز خوب قبل می‌رود. با جمع‌آوری کمپانی خود در گوشه ها-کناره ها یک فرآورده مشتری محور، شما می‌توانید ارزش طولانی‌مدت برپایی کنید. هنگامی که طراحی سایت سپریدن می‌شود، محصول به رشد خویش ادامه می‌دهد.

از دیدگاه عملی، با پروا ریزبین به افراد، فرآیند و پلت فرم‌ها، شما به دستاوردهای فراتر از شدامد بهتر دست پیدا می‌کنید؛ شما در سررسید به بازار، قابلیت اطمینان، و قابلیت ترقی دست پیدا می‌کنید. شما به مسائلی مثل بکارگیری فن‌آوری‌های منسوخ که شدنی است احتیاج به طراحی مجدد سایت در وهله نخست داشته باشند، برخورد نکنید. اما از کل مهم‌تر، سایت شما به شرکت شما کمک می‌کند الی مشتریان خویش را به فرایندها، محصولات و دانش خود تبدیل کند.

این بلوک شکسته یا گم شده‌است. شدنی است راضی باشید و یا دربایستن دارید که پیمانه اصلی را فعال کنید.

https://www.bluefountainmedia.com/blog/treat-your-website-product-not-project


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان های وب دیزاین و آدرس highwebdesign.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 51
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 2
:: بازدید ماه : 22
:: بازدید سال : 175
:: بازدید کلی : 385